MG+ | na ogled

#
MG+

RAZSTAVA | VR,360°@ANIMATEKA

29. november 2019 — 08. december 2019
Po lanskoletnem uspehu razstave, ki nas je odpeljala v svet virtualne resničnosti in 360-stopinjskega doživljanja animiranega filma, se letos vračamo s svežim izborom mednarodno odmevnih VR avtorskih animacij.
#
MG+

9. TRIENALE SODOBNE UMETNOSTI U3 | Živo in mrtvo

10. oktober 2019 — 12. januar 2020
S čim se v današnjem času ukvarja avantgarda v Sloveniji? Vprašanje morda zveni preprosto, celo banalno, vendar se z njim znova odpira razprava o dveh vprašanjih – obstoju avantgarde in o sodobnosti. Na začetku se vprašajmo: ali je avantgarda v Sloveniji živa ali ne. Kustos je med terenskimi raziskavami ugotovil, da je oboje hkrati – živa in mrtva.
#
MG+

DOKUMENTARNA RAZSTAVA | 70+7: Kaj je v številu? Kronika razstav v Moderni galeriji

Na ogled tudi v letu 2019
Moderna galerija letos praznuje 70 let, Muzej sodobne umetnosti Metelkova pa 7 let.
#
MG+

RAZSTAVA IZ ZBIRK | Točke v času 1889–1991

Dopolnitev stalne razstave
V Moderni galeriji (MG+) je od danes na ogled prostorsko krožna časovnica z izborom del, ki predstavlja osvežitev in dopolnitev stalne razstave 20. stoletje. Kontinuitete in prelomi in vodnika po njej
#
MG+

STALNA POSTAVITEV | 20. stoletje. Kontinuitete in prelomi

Razstava del iz nacionalne zbirke Moderne galerije.
Razstava 20. stoletje. Kontinuitete in prelomi tradicionalno linearnost kronološke postavitve modernističnih del prekinja s problemsko linijo avantgard in partizanske umetnosti, ki enakovredno vstopata v nacionalno zgodovino umetnosti in jo tako obenem tudi prevprašujeta.
#
MG+MSUM

RAZSTAVE 2019

januar — december 2019

+MSUM | na ogled

#
+MSUM

RAZSTAVA | Dimitry Orlač: Spomin/prisotnost

28. november 2019 — 16. februar 2020
Pregledna razstava je izbor iz obsežne donacije del Dimitryja Orlača, enega najbolj samosvojih sodobnih umetnikov, ki se je po prehojenem večjem delu svoje umetnostne poti odločil podariti Moderni galeriji več kot petdeset dragocenih del, nastalih v različnih tehnikah in časovnih obdobjih.
#
+MSUM

BIO 26| SKUPNO ZNANJE | Zbirke znanj

14. november 2019 — 09. februar 2020
BIO 26 zajema kurirano razstavo v MAO, in šest zmagovalnih projektov, izbranih v okviru oblikovalskega maratona na lokacijah partnerskih institucij: Narodne in univerzitetne knjižnice, Muzeja sodobne umetnosti Metelkova, Univerze v Ljubljani, Doma starejših občanov Fužine, Botaničnega vrta Univerze v Ljubljani in časopisne hiše Delo.
#
+MSUM

PREPIH | Neja Zorzut

24. oktober 2019 — 08. december 2019
V svojem delu Neja Zorzut raziskuje vezi med objektnostjo in telesnostjo. Pri tem objektnost razume kot dojemanje predmeta v prilagajanju in povezavi s telesom. S serijo samostojnih razstav Prepih v pritličju Muzeja sodobne umetnosti Metelkova predstavljamo sveže ideje na področju sodobne umetnosti. Kustos razstave je Igor Španjol.
#
+MSUM

IZBOR DEL IZ ZBIRK Moderne galerije | Arteast 2000+ in iz nacionalne zbirke

19. avgust 2019 — 31. december 2019
Zbirka Arteast 2000+ je prva muzejska zbirka, ki se je oblikovala in nastajala s poudarkom na vzhodnoevropskih povojnih avantgardah v širšem mednarodnem kontekstu. Zbirka, ki je bila ustanovljena leta 2000, podaja obsežen pregled umetnosti v regiji in omogoča vpogled v skupne družbenopolitične problematike, ki so v ospredju dela umetnikov nekdanjih socialističnih držav.
#
+MSUM

KOMENTAR #11 | Izar Lunaček: Rent-a-greh ali Vse se da nazaj vzet

Od srede, 20. marca 2019
Izar bo za lep čas MSUM-ov vetrolov okrasil z linijsko risbo prvih ljudi pred klasično dilemo, s čimer bi rad malo žoknil v ta naš fletni čas, ko je po eni strani vse nepopisno usodno, za vse večne čase vpisano v spletno zgodovino, obenem pa efemerno minljivo, zamenljivo po enem mesecu, če se naveličaš ali če ugotoviš, da ti ta stil ne paše.
#
+MSUM

Začasni slovenski plesni arhiv, Rok Vevar

Začasno umetniško delo, odprto za javnost vsak petek | 10.00—18.00
Začasni slovenski plesni arhiv je bil z marcem 2018 prenešen iz zasebnega stanovanja v varovanje v 1. nadstropje Muzeja sodobne umetnosti Metelkova, kjer Rok Vevar uprizarja živi arhiv v trajanju. Postopek arhiviranja od zbiranja do sistematizacije in nenazadnje javne dostopnosti je viden. Začasni slovenski plesni arhiv tako postane performativna časovno-specifična in situ instalacija, ki prikaže arhiva kot časovno razvijajočo se, nikoli zaključeno tvorbo.