Izobraževalni in posredovalni programi

Izobraževalni in mediacijski programi v MG+MSUM-u temeljijo na prepričanju, da doživljanje umetnosti in njenega konteksta ni samo po sebi umevno, umetnostni muzej pa je lahko pomembni prostor za oblikovanje pogleda na umetnost in družbo ter za izmenjavo in širjenje znanja.

 

Namen izobraževalnih programov je širjenje narativa, ki ga ustvarjajo razstave in dela iz naših zbirk. Vzpodbujajo razvijanje kritične misli v povezavi z moderno in sodobno umetnostjo, družbo in samo-refleksijo muzeja kot institucije. 

 

Pedagoški programi so zasnovani tako, da vzpodbujajo pogovor in so-udeležbo. Predšolskim otrokom skozi igro in gibalne dejavnosti približamo vizualno umetnost, pa tudi institucijo, ki se z umetnostjo ukvarja. Programi za šolske skupine in mladostnike že vzgajajo kritično misel, aktivni odnos do umetnosti in dopolnjujejo obvezne šolske kurikule. Medgeneracijski in družinski programi, ki jih pripravljamo tudi v okviru Kluba Minimalistov in [FOR]UM-a, vzpodbujajo interakcijo med uporabniki in kvalitetno preživljanje prostega časa, velik poudarek pa je tudi na delu z ranljivimi skupinami, ki se velikokrat dogaja izven muzeja.

AKTUALNO

#
+MSUM

DAN SOSEDA | delavnice, vodstva, druženja

četrtek, 18. maj 2017 | 9.00 – 18.00
Namen Dneva soseda je povezati prebivalce in ustanove v četrti Tabor in širše, da bi se bolje poznali in bolje sodelovali, da bi vsaj en dan v letu preživeli skupaj v prijetnem druženju in ustvarjanju. S tem se krepijo dobri sosedski odnosi in medgeneracijska vzajemnost.
#
MG+MSUM

MEDNARODNI MUZEJSKI DAN | NoO Parental Advisory!

četrtek, 18. maj 2017 | 17.00 – 18.00
Igrivi vodeni ogledi po zbirkah MG+MSUM so namenjeni otrokom od 5. do 12. leta starosti.
#

IZOBRAŽEVALNI TURIZEM | Priprava učitelja na obisk umetnostnega muzeja

JAVNI RAZPIS | Po kreativni poti do znanja 2016/2017
Namen javnega razpisa je spodbujanje krepitve sodelovanja in povezovanja visokošolskega sistema z okoljem (gospodarstvo, negospodarstvo), izvajanje modelov odprtega in prožnega prehajanja med izobraževanjem in gospodarstvom ter družbenim okoljem.