MG+MSUM

IZOBRAŽEVALNI programi

Izobraževalni in mediacijski programi v MG+MSUM-u temeljijo na prepričanju, da doživljanje umetnosti in njenega konteksta ni samo po sebi umevno, umetnostni muzej pa je lahko pomembni prostor za oblikovanje pogleda na umetnost in družbo ter za izmenjavo in širjenje znanja.

 

Namen izobraževalnih programov je širjenje narativa, ki ga ustvarjajo razstave in dela iz naših zbirk. Vzpodbujajo razvijanje kritične misli v povezavi z moderno in sodobno umetnostjo, družbo in samo-refleksijo muzeja kot institucije. 

 

Pedagoški programi so zasnovani tako, da vzpodbujajo pogovor in so-udeležbo. Predšolskim otrokom skozi igro in gibalne dejavnosti približamo vizualno umetnost, pa tudi institucijo, ki se z umetnostjo ukvarja. Programi za šolske skupine in mladostnike že vzgajajo kritično misel, aktivni odnos do umetnosti in dopolnjujejo obvezne šolske kurikule. Medgeneracijski in družinski programi, ki jih pripravljamo tudi v okviru Kluba Minimalistov in [FOR]UM-a, vzpodbujajo interakcijo med uporabniki in kvalitetno preživljanje prostega časa, velik poudarek pa je tudi na delu z ranljivimi skupinami, ki se velikokrat dogaja izven muzeja.

AKTUALNO

#
MG+

VEDNO NA VOLJO | programi za (naj)mlajše

oktober 2023 – april 2024
Spoznavali bomo umetnice/ke, ki s svojimi deli opozarjajo na neenakosti v družbi, nam predstavljajo različne identitete, nas učijo strpnosti do drugačnosti, rušijo kategorije in ovire, pripovedujejo osebne izkušnje, podajajo nove poglede na družbo, predlagajo spremembe za prihodnost...
#
+MSUM

Nedeljski piškotek | muzejska druženja za vse generacije

Nedelja, 28. januar 2024 | 16.00
Z napolnjenimi trebuščki po nedeljskem kosilu, se sprehodite do muzejske ploščadi na Metelkovi in se nam pridružite na prijetnem, radovednem, sproščenem, nasmejanem popoldanskem druženju... Takšnem kot je nedelja sama!
#
MG+

BOBRI 2024 | Hiša na hribu

Nedelja, 17. marec 2024 | 16.00
Bobri se letos sprašujemo, kako gradimo odnose drug z drugim? Kako se lahko povezujemo, gradimo skupnost in kako pomembni so pri tem ljubeznivost, sočutje, občutljivost, empatija in uvidevnost?