Marko Košnik
V pot vpet
plesna predstava, koreografija: Tanja Zgonc, kamera: Koen van Daele, produkcija: Plesni teater Ljubljana – PTL, 23:27 min, 1989
V pot vpet
računalniška zvočna kompozicija, produkcija: Zavod Egon March, 10:36 min, 1989
Avtor računalniške glasbe Marko Košnik je za predstavo V pot vpet koreografinje Tanje Zgonc pripravil zvočno partituro, ki po eni strani v linearni časovni premici ustreza spominu koreografiranega telesa, po drugi pa napoveduje uporabo telesa v senzornem okolju, v katerem telo in računalnik medsebojno reagirata na gibanje in spreminjanje parametrov v realnem času. Predstava napoveduje vmesnike, ki bodo omogočali komunikacijo med strojem in človekom v realnem času.
Zvok za performans je sledil triletnemu (1991-93) raziskovanju na področju performativnih instalacij Sonorostatov, ki so delovali preko povratne zanke v konkretnem prostoru.
Ključne besede:
interaktivna umetnost
večsmerna komunikacija
odnos človek-stroj
koreografija zvoka