Damon Rich: Mesta, uničena zaradi denarja

Vljudno vabljeni na predavanje Damona Richa z naslovom Mesta, uničena zaradi denarja, ki bo v petek, 28. maja ob 18. uri v Moderni galeriji na Tomšičevi 14 v Ljubljani. Predavanje bo v angleškem jeziku.

 

Zgradbe so v samem jedru globalne finančne krize. Damon Rich bo na predavanju spregovoril o postapokaliptičnem naselju v Montrealu, o javnem izobraževalnem centru za finance in arhitekturo v New Yorku in o načrtih za rečno obrežje v Newarku v New Jerseyu ter pokazal, kako lahko arhitekturni pripomočki preobrnejo katastrofo v revitalizacijo odnosov med ljudmi in njihovim življenjskim okoljem.

 

"Čeprav sem po izobrazbi arhitekt me privlačijo stvari, ki se dotikajo arhitekture vendar niso zgradbe. (...) Na nek način želim dekonstruirati idejo tehnične ekspertize. Moje razstave so vrsta študija ali eksperimenta; vsaka se začne s skupino raziskovalcev, ki ne vedo veliko o sami temi in ki so v vlogi predstavnikov splošne javnosti." (Damon Rich v intervjuju za Artforum)

 

 

Damon Rich je oblikovalec in umetnik, ki raziskuje politično ekonomijo grajenega okolja z uporabo videa, skulpture, grafike in fotografije. Njegova dela so bila med drugimi predstavljena na Beneškem bienalu leta 2008, v Storefront for Art and Architecture in v Sculpture Center (New York), v Canadian Centre for Architecture (Montréal), v Netherlands Architecture Institute (Rotterdam). Leta 1997 je ustanovil CUP - Center for Urban Pedagogy, neprofitno organizacijo, ki uporablja moč oblikovanja in umetnosti za izboljšanje kvalitete participacije publike pri urbanističnem načrtovanju in skupnostnem oblikovanju. Njegova samostojna razstava z naslovom Red Lines Housing Crisis Learning Center je bila pred kratkim na ogled v Queens Museum of Art.

 

http://damon.anothercupdevelopment.org/
http://www.anothercupdevelopment.org/

 


MESTA, UNIČENA ZARADI DENARJA je del širšega projekta Javno mesto, katerega pobudnik je STEALTH.unlimited in poteka v okviru Radikalnega izobraževanja, v soorganizaciji C3 (Ljubljana) in s podporo Veleposlaništva Kraljevine Nizozemske v Ljubljani in Nizozemske fundacije za umetnost, arhitekturo in dizajn.