»Igramo igre in se o njih pogovarjamo, kot se o knjigah pogovarjajo v knjižnih klubih.«
V LJ Games Club-u se najprej dogovorijo za igranje določene igre, nato pa na mesečnih srečanjih o tej igri razpravljajo. Igrajo tiste igre, ki so v odnosu do svojega medija kritične. Med njihovimi doslej izbranimi igrami je mogoče najti nekomercialna dela umetnikov ter majhnih ekip, kritike imperializma in kapitalizma, interaktivno poezijo, kritike iger samih ter dela, ki na unikaten način raziskujejo interaktivnost.
Igre analizirajo tako skozi njihov dizajn kot skozi njihov antropološki pomen. Občasno tudi berejo – manifeste ustvarjalcev ali, denimo, akademske članke, objavljene v revijah študija iger. Igrajo kratke igre (krajše od 2 ur), cenovno dostopne igre in tudi takšne, ki od igralcev_k ne zahtevajo preveč. Ne zanimajo jih komercialni standardi, katerih cilj je zaslužek. Zanimajo jih igre kot medij umetnosti.
Če te zanimajo igre in bi o njih rad_a razpravljal_a, se srečanjem lahko pridružiš vsak drugi torek v mesecu od 18:00 - 20:00 v pritličju Muzeja sodobne umetnosti Metelkova (+MSUM)!
LJ GAMES CLUB #19: Ctrl Alt Ego (2022)
Kaj nas drži pod gladino, ko se potopimo v igre? Ctrl Alt Ego je igra potopitvene simulacije (immersive sim) in prvoosebna ugankarska igra, kjer igralec nadzoruje raztelešeni EGO – razpršeno prisotnost, ki prevzema nadzor nad roboti in avtomatiziranimi sistemi vesoljske postaje. Igra ruši pregovorno pregrado med igralcem in njegovim likom.
Osnovna funkcionalnost – shranjevanje igre, upravljanje predmetov, raba menijev – so diegetične, vpete v svet igre in njene sisteme. Sodobne pripovedne igre poskušajo igralca v svoje svetove potopiti s filmsko animacijo, realistično grafiko in prepričljivo motivacijo protagonistov, skozi katere doživljamo njihove svetove. Ctrl Alt Ego namesto tega ustvarja prisotnost v svetu igre skozi igralčevo svobodo in mrežo interakcij med roboti in napravami, ki jih nadzira.
Na srečanju se bomo pogovarjale_i o vlogi igralca in odnosu z igralčevim likom, o tem, kako igre dosežejo potopitev v svoje svetove, ter analizirale_i, kako v tem uspe ali ne uspe Ctrl Alt Ego. Ob tem se bomo dotaknili tudi diegetike v igrah, potopitvene simulacije in spreminjanja perspektive v igrah.