MG+MSUM

VR/360°@ANIMATEKA
29. november 2021 — 05. december 2021
#

VR/360°@ANIMATEKA
29. november–5. december


Muzej sodobne umetnosti Metelkova
Odprtje razstave: 29. november, 19.00
Razstava je odprta vsak dan: 12.00–18.00

 

Četrta tradicionalna razstava najnovejših avtorskih del, ki združujejo medije animacije, računalniških iger in virtualne resničnosti. Ponovno vas vabimo k raziskovanju animiranih globin priznanih avtorjev v navideznem svetu!

Produkcija: Animateka, MG+MSUM, Multiversum

 

The Hangman at Home

Michelle Kranot, Uri Kranot
Kanada, Danska, Francija, 2020

O čem razmišlja rabelj, ko se zvečer po službi vrne domov?

The Hangman at Home je animirana izkušnja virtualne resničnosti, povezana z vprašanji priznanja in nelagodne intimnosti človeka. Sestavlja jo pet med seboj prepletenih zgodb, pri čemer vsaka situacija predstavi eno ali več oseb v občutljivem trenutku ranljivosti, igrivosti, prestrašenosti, zamišljenosti, zmedenosti, radovednosti.

 

Disociacija / Dislokacije / Dislocation
Veljko Popović, Milivoj Popović
Hrvaška, Francija, 2020

Disociacija je izkušnja virtualne resničnosti, ki tematizira absurdni trenutek nejevere in strahu. Govori o notranjih procesih, ki se ob tem razvijejo, in upodobi človeka, pahnjenega v ekstremne okoliščine, v trenutku disociacijskega odziva. Protagonista spremljamo na grški plaži, v teksaški puščavi in slovenskem gozdu ter odpotujemo v njegove misli, kjer spomin na njegov izgubljeni dom počasi bledi.
 

Aqualia
Vladislav Knežević
Hrvaška, 2021

V testnem bazenu za podvodno robotiko stroj, okužen z neznanim biološkim skupkom, izvede usodni manever. Novi sklopi ustvarjajo svoje oblike, samozadostne, samooblikujoče, prilagodljive. Antropocen kot človekova stvaritev je odprl možnost, da se na podaljšku telesa brez organov naselijo druge oblike življenja, nečloveško osupljive in nepredvidljive.


Reeducated
Sam Wolson
ZDA, Kazahstan, 2021

Film odpelje gledalca v eno od taborišč za prevzgojo v Šindžjangu, pri čemer ga vodijo spomini treh moških, ki so bili zaprti v istem objektu. VR projekt z uporabo več kot dvanajstih ur posnetkov osebnih pričevanj v tehniki animacije s čopičem in tušem ter z ambisonično zvočno tehnologijo poustvari izkušnjo zapora in politične prevzgoje. Kar tisoč ljudi je bilo – ali je še – pridržanih v široki mreži »centrov za prevzgojo«, ki najverjetneje predstavljajo največji projekt množične internacije etničnih in verskih manjšin po drugi svetovni vojni.